Eerste midweek proefcamperen met ducatootje

30 juni 2020 - Drimmelen, Nederland

20200630_10073620200630_10440620200629_220255Caming oud drimmelen en rondje 3 polders

Na ongeveer een keer of 3 uitstellen om te "proef"camperen  is het er eindelijk van gekomen.

We wilden het niet te gek maken en hebben bedacht een toertje door Brabant te doen.

De eerste dag  een stop in Drimmelen.

Tot aan Bergen op Zoom via de A58 en daarna binnendoor.  Nog even tanken, ik wist nog een agripomp aan het begin van Boz.  Tankje vol en  verder. Maar.... helaas hij deed niets, nou lekker , zo begint het alweer goed.  ANWB kaart lag natuurlijk nog thuis, maar na een belletje met Juul hadden we daarvan  alle gegevens via de app gekregen.   Gelukkig is Ron behalve chauffeur ook een  fijne monteur en zag hij al snel dat er een contactje los zat.  Ff vastknijpen en gassen maar.

Nou ja, gassen, door allerlei dorpjes rijden gaat niet zo snel, het is wel leuk om te kijken en soms wel mooi ook maar niet altijd even fijn. Ze hebben in deze hoek een abonnement op verkeersdrempels.   Tja waar ben je dan beter aan....

De minicamping, Oud Drimmelen, was een aardige camping.  We  stonden op een mooi beschutte plek, we hadden het daar slechter kunnen treffen , anderen stonden vol op de wind en waaien deed het wel. Ik was ook blij dat we niet meer naar de jachthaven waren gegaan om daar op een camperplaats te staan.

Hier zijn we maar 1 nacht gebleven, de omgeving is hier niet zo mooi op het rondje wat ik gemaakt heb met cachen, de 3 polders, na.

Caming oud drimmelen en rondje 3 polders

Route Baarle - Vliss

De reis volgens google

1. Henk:
    1 juli 2020
    Leuk dat het goed bevalt met de ducato, geniet ervan.