Op de fiets Enter- Almelo - Enter

23 juni 2020 - Almelo, Nederland

Maandagavond  hebben we eens op de laptop gekeken waar we naartoe zouden kunnen fietsen. Om het voor Kyra ook wat aangenamer te maken hadden we bedacht niet al te lang te moeten fietsen.  Almelo was dan een mooie afstand. Kilometer of 13 via diverse fietsroutes. Dan konden we daar eens lekker een stukje lopen , hapje eten en  weer terug.

Na een goede nachtrust, wel hier en daar een mug,  lekker gaan ontbijten met een vers afgebakken broodje en een gekookt eitje, en de rest.

Vervolgens de fietsen rijklaar gemaakt  en de gps aangezet om de route te volgen die via afstand meten was opgesteld.

Het werd een prachte route , lang leven de fietsknooppuntroute s . Er kan in die omgeving ook goed worden gewandeld, we kwamen genoeg wandelaars tegen.

Welke fietsroute 🤪???

In Almelo  konden we  heerlijk een terrasje pakken en hebben we lekker gegeten.

Daarna zijn we een lab cache gaan lopen waardoor je gelijk een toertje door het stadje krijgt.  Het stadje  was er leuker dan ik had verwacht.  Ondertussen werd natuurlijk Kyra ook lekker uitgelaten.

Agressieve boom

Almelo

Vervolgens weer via een andere route terug, ook dit was een mooi stuk.  De fietspaden waren  hier en daar wel een beetje smal en was het passeren van elkaar best wel even lastig, met fietsenkar.

Zo was ook deze dag weer geslaagd ondanks dat de temperatuur al wat begon te stijgen.

Enter -Almelo- Enter

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk:
    12 juli 2020
    Ook hier weer volop van alle mooie en lekkere dingen genoten, zoals ik al eerder zei, snel nog eens zo'n vakantietje doen😁😘😘