Schijndel - Reth ( Baarle Nassau)

2 juli 2020 - Baarle-Nassau, Nederland

In Schijndel na alles  aan kant te hebben gezet maar vlot vertrokken,( uur of 10 ) . Er was niets te beleven en het bleef best nog flink regenen.

Op naar  de volgende logeerplek. Baarle Nassau was de afspraak.   Dat wil zeggen, ik had aan de cachedames gevraagd waar zullen we nog eens een rondje doen, en deze stond al een tijdje op de wensenlijst.  Mooi om daar mee af te sluiten.

In Baarle eerst nog wat te eten gehaald bij de plaatselijke jumbo en dan eens kijken of er een camping in de buurt is die nog plek heeft.

Geparkeerd op het plein bij je jumbo. Even alles bij elkaar pakken maar dan... het lijkt of er een kip is geslacht in de keuken.  Even in het keukenkastje kijken en ja hoor een flesje woksaus omgevallen  bij het nemen van een verkeersheuvel , omgevallen en langs de achterkant van het kastje zo het kozijntje met de rollotjes in gelopen.

Even het ergste wegpoetsen en  nieuwe keukenrol halen. Ik dacht dat ik alles klemvast had gezet, nou ja weer een ervaring rijker. Nog wat doosjes voor dat soort dingen meenemen dus.

Na even zoeken  hebben we een campingadresje  gevonden. We kunnen er 2 nachtjes blijven.  1 nacht  ergens staan is prima voor op doorreis maar als je eens wat van de omgeving wil zien of wil fietsen dan is 2 nachten toch wel fijn. camping de wielewaal

Het is een toppertje hoor , de camping.  Alles mooi verzorgd,  en  een knus hoekje.  Mooi beschut ook weer en stevige ondergrond.

Knus hoekje bij WielewaalSanitair en huiskamer

Hier konden we zelfs  de luifel uitdraaien en eindelijk eens buiten zitten.

Baarle is op fietsafstand  dus voor de vergeten boodschap zo bij de winkels.

1. Henk:
    3 juli 2020
    Nou, was wat met die woksaus, maar ja das 1x en nooit weer, fijn dat je goede staanplek hebben, geniet van het cashen en de omgeving.