Op weg naar Enter

22 juni 2020 - Middelburg, Nederland

In de coronatijd de gok gedaan  en samen met Henk en Nel een midweekje landal geboekt, hopende dat de regels dan wat soepeler waren en we iets meer konden doen dan alleen maar rondjes fietsen.  Dat was een goeie gok geweest.

Maar vooraf eens even de weersverwachting bekeken.  Die was goed,   naar het pittige toe.  Daarom maar een auto met airco geregeld.  Dat zou de volvo geweest zijn als die niet een kapot relais had van de koeler en daardoor niet reed. Nu  werd het even een autostoelendans en konden we met de toyota van Kris en  kon Kris de auto van opa lenen omdat hij naar Brussel moest. Wij  wilde toch onze fietsen mee en hadden  dus een trekhaak nodig , die heeft Kris zijn auto wel..  Het weekend ervoor is er dus nog veel drukte geweest met het in en overpakken. Maar het was gelukt.

Rond 10 uur zijn we vertrokken.  Onderweg een paar keer gestopt, even de benen strekken en Kyra laten plassen.  Op het gemak  gereden, meer dan 100 mag je toch niet.

Rond half 3 met zijn vieren ingescheckt en we kregen gelijk de sleutel, het huisje was al vrijgegeven.  Een leuk ruim  en best luxehuisje, zelfs  met een airco op 1 van de slaapkamers.  We waren vlot uitgepakt en zijn daarna nog even om een kleine boodschap naar Enter gefietst, en we hebben zelf  nog een paar caches mee kunnen pakken.

Terug in het huisje onze kant en klare hap opgegeten , die we thuis al hadden bereid. Dat is relaxt beginnen.!!!

s Avonds nog een rondje door het park gelopen, even de omgeving verkennen, en de hond moest toch ook uitgelaten worden en dan plannen maken voor de volgende dag.

Rondom het klompenkot

1. Henk:
    12 juli 2020
    Waren superleuke dagen, willen we nog wel eens, maar telkens als wij op stap gaan, is het een succes, hoop nog lang met elkaar te kunnen vakantievieren.
  2. Siets Dekker:
    12 juli 2020
    Jazeker , vind ik ook. En in een weekend of midweek hebben we altijd tijd te kort lijkt het wel. Op naar het volgende uitje.!!!