2 nachtjes Baarle Nassau

3 juli 2020 - Baarle-Nassau, Nederland

Deze dag stond voor mij een rondje cachen met Maria en Gerda op, en Ron ging klussen.  De waterslangen vervangen.

Het rondje bestond uit 60 caches in 25 km , dus we zouden wel even aan het fietsen zijn.

Rondje Baarle  Sports Trackertijdens het rondje

Om 11 uur waren de dames al bij het eerste te zoeken punt,  ik moest me nog haasten om er op tijd te zijn .

We hadden een goede fietsdag, op een paar buitjes na en Ron een goede klusdag.

op de grens

Lekker hoor , 2 nachtjes ergens blijven.  Je kunt dan eens wat zien van de omgeving ( of zoals Ron, de binnenkant van een kast)  en ben niet de hele tijd aan het sleuren.  Dit is toch mijn ding.  De luifel met zijstuk was nu ook uitgezet waardoor je toch sneller een extra stukje buitengenot hebt.

s Avonds een snelle hap gemaakt in de vorm van een uitsmijter, ook wel toepasselijk als laatste maaltijd van de vakantie.

Nog 1 nachtje slapen, wat overigens iedere keer prima gaat, ( behalve die rotmuggen natuurlijk). t Is even een klimmetje en een manier van in bed duiken maar alles went.   Moe was ik in ieder geval genoeg van het fietsen.

1. Henk:
    4 juli 2020
    Nou, fijn dat je plezier hebt gehad, ook van het (langzame fietsen) cashen met de dames, leuk en handig dat Ron jullie paleisje zelf kan opknappen, nog vele plezierige tochten .