Drimmelen- Schijdel

1 juli 2020 - Schijndel, Nederland

s Morgens heb ik  nog een paar caches , en had Ron het campertje weer rij-klaar gemaakt.  Rond 11 uur zijn we vertrokken naar de volgende stop.

Eerst zouden we naar de stadscamping in Tilburg gaan , waar Juul met de trein naartoe zou komen, maar ze had een vergadering,  dus ging dat niet door. Gelukkig maar want het was niet echt leuk weer om te in de stad te gaan wandelen. Een nat dagje.

We zijn via Oosterhout gereden want daar zat een auto onderdelen bedrijf,( volgens google) en een beetje olie voor het motortje  leek Ron wel wenselijk.

Gelijk nog een paar boodschapjes gedaan en op het parkeerterrein gelunched.

Wat doe je dan op een druilerige dag?  Naar de campingboer in Schijndel, de Wit.  Tjonge jonge wat was daar veel te koop.  Hou dan maar eens je geld in je portemonnee.  Dat is wel gelukt gelukkig,

Strandparasol

maar we hebben toch wel heel veel leuke  dingen gezien.  Dus als we nog eens de staatlotterij winnen....

Safari tent ?

Na ons bezoek aan deze superstore hadden we maar bedacht om in de buurt te gaan overnachten.

Een camperplaats dit keer, want volgens een camperbuurman was dat het wel.

Mooi verhard, keurig verzorgd  12 plaatsen dus niet overdreven, stonden in een rondje. Nu het kon afstand gehouden zodat je niet de boterhammen van elkaars bord af kijkt.   Maar wel erg doods zeg, pffffff.  Het regende dan wel maar met droog weer had ik niet veel meer levendigheid verwacht.  Of dat het voor ons is ????? We zullen het nog wel eens proberen. Voor op doorreis is dit  oke, maar  langer ook niet.  Maar  we weten dat het ook anders kan, in Overdinkel enkele jaren geleden was het toch echt wel gezelliger.

Omdat het badkamertje nog in de verbouw is, wilden ik mijn tanden poetsen buiten de deur.  Daar is dus niet op gerekend, je kan wassen en plassen daar maar de rest is natuurlijk campinggedrag.

route Drimmelen-Schijndel

De dag was verder  snel om en met het uitzoeken van de planning voor de volgende dag  was het alweer tijd om het bed op te maken.

1. Henk:
    2 juli 2020
    Nou, weer een leuk verhaal, krijg je echt beetje zicht op jullie daginvulling, ik ga over uurtje met Kyra naar de Piet, fijne vervolgdagen met de camper.