Zomaar een nachtje op een CP

2 augustus 2020 - Zierikzee, Nederland

De weekenden vliegen voorbij zonder met de camper op stap te gaan🙄. Er lijkt iedere keer iets tussen te komen.  Voordeel is wel dat Ron alweer verder is met opknappen

Dan maar een keer 1 nachtje.

Afgesproken met Trudie en Lucas om hun nieuwe opknaphuis te bezichtigen en gelijk bedacht op de CP  in Zierikzee te overnachten.  Als er geen plek meer zou zijn konden we nog makkelijk terug naar huis.

20200802_110925

Het viel mee , er waren nog enkele plekjes en  t was toch al tegen 20.30, we konden het ducatootje er zo inschuiven.  Aan de paal even het overnachtingskaartje betaald en gelijk  te voet naar Z.zee.   Een kilometertje lopen en we waren in het centrum.           Rond middernacht terug .                        Er waren weinig mensen meer op , tenminste wat zichtbaar was.                 Op een CP is campinggedrag niet gewenst. 🤪 , en wij nou net zijn dol op campinggedrag.

20200806_081936

Nee de ECHTE camperaar geniet van de "vrijheid" van gaan en  staan waar ze willen maar zodra je op je plekje staat ... hop in je hok  ( wel coronaproef) . En lekker dicht op elkaar dat wanneer je de rolo s open doet je de hageltjes bij de buurman op zijn beschuitje kan tellen 🤣🤣. Ow ja en als je uitstapt , lekker op t beton .

Na een goede nachtrust ben ik nog even op de fiets door Z.zee gecrossed om een multi af te maken die ik jaren geleden begonnen was. Ron heeft alle buren zo ongeveer zien vertrekken en nog wat ervaringen uitgewisseld met een andere oldtimer eigenaar.

1596563169056

Rond de middag weer naar huis met toch het gevoel dat we er even uit waren ,en heel tevreden met de verbeteringen die aangebracht waren.

Enige wat wel jammer voor mij en een geluk voor Ron was. De CP stond naast een tweedehands winkel, die natuurlijk op za avond en zondag niet open was.  😳😳

Dus .... nog een x terug maar op een doordeweekse dag 😇