Toeren in de buurt van Enter

24 juni 2020 - Enter, Nederland

Deze dag werd er even niet gefietst.  Even andere spieren gebruiken en voor Kyra ook weer fijn een dagje niet schudden in de fietsenkar.

Er werd gekozen voor landgoed Weldam.  Daar lag ook weer een labcache in de buurt en er zou een mooie tuin bij zijn.

Ook hier hadden we geen slechte keus mee gemaakt.  Veel beschut kunnen lopen rondom het landgoed en  niet te lang. Nadat we de cache hadden gevonden zijn Nel en ik nog even de tuinen in geweest.  Mooi verzorgde tuinen, dat had Nel wel eens minder gezien.

Weldam

Vervolgens zijn we doorgereden naar Duitsland waar we eens even de auto s  tot de nok toe gevuld hebben. In Dld niets te vinden verder van een plek waar je wat kan eten dus maar op zoek gegaan  terug in NL. Daar hadden we ook geen spijt van.   Heerlijk geluncht bij de egel in Losser. Na  deze late lunch konden we weer goed gevuld naar ons huisje gaan.

Lunch bij de egelLunch bij de egel

Voor deze avond hadden we  gourmetten op het menu staan.  Het gourmetstel van thuis meegenomen.  Zo vloog ook deze avond weer voorbij.

Screenshot_20200713-213412_Gallery

Na het eten zijn we nog even naar een cache vlakbij het park gelopen.  Een puzzel met tractoren.  Een zeldzaam mooi uitgevoerde cache!

20200624_212820

Daarna  hadden we nog maar net  genoeg tijd  voordat we naar bed gingen nog een plannetje voor de volgende dag te maken met bijpassende route.

1. Henk:
    13 juli 2020
    Was superleuke dag en avond, waanzinnig mooi gemaakte tractorcash, daar ga je graag voor op pad, lekker korting gepakt in Duitsland, komt er ook weer eens wat goeds vandaan, heerlijke gourmet door de dames gemaakt, heel voldaan naar bed gegaan, wanneer weer zo een dagje, kom maar op.