Op stap in Middelharnis

29 augustus 2020 - Middelharnis, Nederland

Om acht uur  stond al een motorbootje te draaien, een wekker hadden we dus niet nodig.   Wel lekker , bijtijds wakker zeker als het dan nog een beetje aardig weer  is.  De havenmeester kwam ook bijtijds afrekenen. 14.50 per nacht en dat voor zo n mooi en levendig plekje.  Super !!!!

20200829_100703

Omdat er af en toe een bui werd afgegeven  hadden we  geen luxe fietsen meegenomen. In en plensbui staan midden in de polder was geen aantrekkelijk vooruitzicht.  Een wandeling door het stadje/dorp  was net zo leuk.  Dat was dan ook afgesproken met Henk en Nel, die hun fiets  dan ook niet hadden meegenomen  en ons  een dagje kwamen vergezellen tijdens ons weekendje weg..

Na de koffie, achter de camper, ( campinggedrag MAG hier ) uit de wind zijn we op pad gegaan. We hebben een labcache en een multi gelopen ( een multi waar ik 5 jaar geleden  ook al mee bezig was geweest ).  We hebben daarmee ook wel weer heel veel van Middelharnis / Sommelsdijk gezien.  We kwamen zelfs nog aan een kilometer of 5.  Ons zaterdagse wandeling hebben we dus ook weer kunnen voltooien.

PhotoGrid_1598810880154

Na het vinden van de caches terug naar de auto, net voor de bui, om nog even naar een kringloopwinkel te gaan.  Een campingtafeltje erbij op de camping in Baarland bij de caravan was best handig.  En.... we zijn geslaagd  !!!!  Leuke kringloop ook.  Als we hier nog eens komen weet ik waar  ik nog wel eens wil kijken 😏. Nog even bij de jumbo een paar vergeten boodschapjes gedaan en de dag was alweer omgevlogen.

Na  het vertrek van de visite  nog  even op de boodschappenfiets een rondje gereden naar het havenhoofd hopende  nog een paar caches te pakken, maar dat viel tegen. Zowel het pakken als het fietsen 🤣🤣. Achteraf toch nog 9 km weggetrapt.

Na het eten , wat ik thuis al had voorbereid  nog lekker wat zitten puzzelen en was de avond zo om.  Het was weer een geslaagd dagje.  Blij dat we gegaan zijn.