Hilversums cachedagje

19 september 2020 - Appeltern, Nederland

We waren na het opruimen en afwassen redelijk op tijd kunnen vertrekken van onze camperplek, maar 11 uur haalde we natuurlijk weer net niet, omdat er weer eens een filetjes stond.  De afgesproken parkeerplaats was trouwens ook vol en te klein voor ons. We zijn een klein eindje doorgereden en weer terug.  Ron heeft me afgezet voor het park en is zelf toen teruggereden om in de buurt een plekje te zoeken.

Gerda , Maria en ik zijn vlot begonnen met enkele multi s in landgoederen in "het gooi". Ron is later nog bij 1 rondje meegelopen en is daarna vertrokken om boodschappen te doen in de buurt.

Na heel wat heen en weer geloop , een goeie 15 km , door die  landgoederen en het vinden van de caches zijn tegen uur of 6 gestopt.  We moest nog teruggereisd worden.  Voor de dames dikke 2 uur , voor ons ook een uurtje.   Ook nu was een camping  vinden niet zo makkelijk.  We hadden bedacht aan de Maas, bij  Appeltern.  Ook hier werd het weer een camperplaats omdat de campings vol zaten, Eenvoudig maar mooie plek.  Daar was ook wel weer een goede fietstocht te maken.

De 15 km zat me wel in de benen, lang niet gelopen, dus ik lag al bijtijds weer op bed. Er moest tenslotte weer gefietst worden de volgende dag !!!!

1. Henk:
    19 september 2020
    En?, niet al teveel spierpijn gekregen de andere dag?
  2. Siets Dekker:
    19 september 2020
    Ja dat viel best tegen. Dagje rust was beter geweest.