Ijsselstein, Marnemoende

19 september 2020 - IJsselstein, Nederland

Op woensdag in de middag vertrokken na een aardig belrondje voor een camperplekje.  Dat viel nog niet mee.

Omdat  ik afgesproken had met Gerda en Maria om te gaan cachen in Hilversum,  heb ik daar eerst wat campings opgezocht. De bleken allemaal vol. Dan maar naar een camperplaats  "in de buurt" .  Dat werd Ijselstein, Wat je in de buurt noemt dan maar.  Nog altijd een uurtje rijden , km of 60.

De camperplaats was bij een jachthaven en  had 9 plekjes. De helft was vol dus  we konden kiezen.  Veel keus in opstelling hadden we niet ,  het was neus naar voor of neus naar achter.  Afhankelijk van de wind. Op het grind dus bij uitstappen geen natte voeten in het gras maar bij het instappen wel grind in de camper.  Volgende ronde gaat er dus een instapkleedje mee !

Een sjieke jachthaven voorzien van alles,  Er was daar 1 cache in de buurt  die we die avond gelijk maar hebben gehaald na de warme prak, die ik al  thuis had gemaakt gelijk maar even de omgeving verkend en het was er best nog lekker weer voor.

s Avonds toen het donker was in de camper wat fietsenroutes zitten opzoeken/ maken en op tijd naar bed want er moet de volgende dag moet er gefietst worden.