bootvakantie 2014 dag Volkenrak- Tholen- Veerse meer 21 +22

18 augustus 2014 - Oost-Souburg, Nederland

We zijn ondertussen alweer bijna een week thuis, niet op het volkenrak blijven steken. Maar zoals dat altijd gaat zodra je thuis bent.... genoeg te doen en het reislog wordt een beetje vergeten.

De dag bij het volkenrak begon best met  mooi weer maar er werd een staartje van orkaan Bertha beloofd. Code geel klopt niet altijd dus we hoopte er dit keer ook maar op.

Helaas begon het ter hoogte van Tholen al donkerder te worden en af en toe een bui. Toch nog optimisch de bergse diepsluis doorgevaren maar eenmaal met het zicht op en het weerbericht  voor de oosterschelde hebben we even wat bedenktijd genomen wat we zouden gaan doen. Wij zagen het niet zitten, Rona en Rinus wel. Dus wij weer terug de sluis in en naar een jachthaven in Tholen gebeld, daar hadden ze gelukkig nog plek. Plekje gezocht en gelijk een stortbui op ons hoofd.

s Avonds in het clubhuis  lekker gebakken mossels gegeten en een wandeling door Tholen zelf gemaakt. Is toch best een mooi stadje.

De volgende dag  het weer aangekeken en besloten ervoor te gaan. In de ochtend was het weer goed te doen maar op het veerse meer ging het weer plenzen. Toch hebben we daar  nog kunnen bbq en, tussen de buien door, als afsluiting.

Volgende morgen zijn we dan echt naar huis gegaan.Rond 12 in Middelburg en rond 1 uur thuis.

We hebben fantastisch mooi weer gehad, konden het beter niet treffen. Dus we kunnen wel zeggen

VAKANTIE GESLAAGD

1. Monique:
    18 augustus 2014
    welkom thuis, leuk om je verhalen te lezen,volgende keer weer!
  2. Oma:
    19 augustus 2014
    Goed dat je jullie reis toch nog afgesloten hebt met dit verhaal. Gelukkig dat jullie nu niet meer op de boot zitten. Misschien komen er in september nog wel eens een paar mooie weekends.