laagvliegen over Vlieland.

1 augustus 2016 - Terschelling, Nederland

We mochten vandaag een uurtje langer slapen. De wandelaars ook, maar die hadden toch een pitte wandeling voor de boeg.
Na het ophalen van de fiets gelijk op pad. Dit keer was het wel wat lastiger omdat Vlieland geen fietsknooppunten heeft maar dat je via paddestoelen de route moet volgen.
Gelukkig had ik de fietsroute thuis op mijn GPS kunnen laden en hoefde ik enkel nu en dan naar mijn stuur te kijken en wist ik de weg.
we hebben onderweg enkele campings met alleen maar tenten gezien, echt ouderwets kamperen dus.
Dit allemaal vanaf het prachtige schelpen fietspad door de duinen.
Een tussenstop gemaakt bij het Posthuys, waar ze heerlijke appeltaart met cranberry saus hadden.
Het rondje op het gemak af kunnen maken en na even richting vuurtoren geklommen te zijn door de drukke toerische dorpstraat gereden. Hier nog een lekker broodje gegeten. Onderweg natuurlijk nog een paar caches gepakt.
Alweer goed fietsweer gehad.
Rond 5 uur de haven uit. Even stil gelegen buiten de haven om met diverse liefhebbers de zeilen te heisen. Schitterende ervaring, zeilen op de waddenzee!!!!
We waren op die manier vlot op Terschelling.Daar kregen we weer een lekkere maaltijd aan boord.
Na het eten even een rondje door het dorp.
weer een mooie dag geweest.