Toeristische Terschelling

2 augustus 2016

De eerste bui hebben we vandaag gehad, maar voordat eigenlijk iedereen vertrok. Verder de hele dag stralende weer.
Hier hebben we op het eiland weer flink de sokken er in gezet. Door de bossen en langs landschappen met struiken. Een erg langgerekt eiland, bekend ook van de cranberry s. Hier en daar een proeverij. Dat was voornamelijk aan de noordzijde van het eiland, toen we aan de zuidkant kwamen was het een drukte van jewelste, diverse campings en recreatie parken.
we waren weer mooi op tijd bij de boot, waar we nog lekker hebben liggen zonnen.Tegen 17 u zouden we weer vertrekken, het werd iets later want dekapitein had edn dagtaak gehad aan het reinigen van de boot, de vuilwatertank had een lekje, daar hadden we de afgelopen dagen flink stankoverlast van.
Maar heel veel later zijn we niet vetrokken, en al snel hebben we weer de zeilen gehesen.
Vannacht gaan we voor anker omdat we niet kunnen overnachten in de haven van Ameland omdat die wordt gerenoveerd. We hebben tot 11 u doorgezeild.

1. Oma:
    2 augustus 2016
    Nog eentje en dan hebben jullie de eilanden wel gezien en ik heb het mogen meebeleven. Heb je mijn reactie wel iedere keer kunnen lezen?
    Ik hoop dat jullie vandaag beter weer gehad hebben dan wij, hier was het compleet herfst, de hele dag regen en nog koud ook.
    Voor de laatste dagen wens ik jullie nog veel goed weer en weinig stank. Groetjes.