Portugalreis met pv ''de planning

26 mei 2015 - Oost-Souburg, Nederland

Stedenreis Portugal

Van 19 t/m 26 juni 2015 gaat de PV op reis naar Portugal.

Stedenreis Portugal

In Juni 2015 gaan we per vliegtuig vanaf Brussel met de personeelsvereniging naar Portugal om Lissabon en Porto te bezoeken.

We logeren in Lissabon, in 3-sterren Hotel Roma in de wijk Alvalade met in de nabije omgeving veel theaters en restaurants. Het hotel beschikt over een verwarmd binnenzwembad, een sauna en een restaurant met internationale gerechten en een uitgelezen selectie Portugese wijnen. Het hotel ligt op slechts 5 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation.

Na 4 overnachtingen in Lissabon vertrekken we om 09h00 per bus vanuit Lissabon naar Porto waar we om 19h00 aankomen. Een Nederlandstalige gids zal met de bus meereizen en tot vertrek uit Porto bij de groep blijven. Tijdens deze busreis worden er diverse bezienswaardigheden bezocht.

We verblijven in Porto in 3-sterren hotel Quality Inn, zeer centraal gelegen aan het Batalha plein. Het hotel beschikt over een bar waar jullie gezellig een drankje kunnen doen. Het dichtstbijzijnde metrostation bevindt zich op 5 minuten lopen van het hotel waardoor alle bezienswaardigheden eenvoudig te bereiken zijn.

1. Rinus verhage:
    26 mei 2015
    nou Luitjes ik vind het onverantwoordelijk om met die reis mee te gaan zonder een goede beveiliger ( ik dus).
    Maar mochten jullie toch zonder mij willen vertrekken dan wens ik jullie in vedergeval veel plezier, mooi weer, veel ontspanning , en van alles wat wenselijk is .
    Maak er in ieder geval iets geweldigs van.xxx Rinus.
  2. Oma:
    27 mei 2015
    Fijn dat je ons nu al laat genieten van jullie a.s. reis. Geniet van alles wat je tegenkomt en houd ons op de hoogte. Groetjes oma.
  3. Katharina Cappon:
    27 mei 2015
    Fijne Vakantie Reis Sieske en Ron.
    Geniet van het GOEDE leven!

Groet, Katharina
  4. Rona Verhage:
    27 mei 2015
    Oh, je neemt spammy ook mee,,,gezellig
  5. Katharina Cappon:
    28 mei 2015