dag 4 laatste dag Lissabon.

24 juni 2015

Eindelijk een dagje uitslapen. Nou ja, uitslapen, het was nu geen 7 uur maar 8 uur.
Lekker de tijd genomen om te ontbijten en dan maar eens op stap.
Eerst een cache gaan zoeken op een steenworp afstand van het hotel, waar we de avond tevoren nog even langs zijn gelopen maar waarvoor we een berekening moesten maken. En dat allemaal in het portugees, toch wel een extra moeilijkheidsgraad.
Daarna naar de AH van Portugal, de pingo doce. Eerder hadden we onze flessen water bij een kruidenierswinkeltje in de buurt gekocht, maar nu hadden we ruimere keus.
Boodschappen naar de kamer gebracht en klaarmaken voor de stad.
De metro maar weer in gedoken, al denk ik dat we het net zo goed hadden kunnen lopen.
We wilden naar de kust, wat maar 5 km bij het hotel vandaan lag. Maar met slippers aan is dat niet zo prettig.
We hebben aan de boulevard wat gedronken en wat gelopen.
Caches gezocht, met trammetje meegereden, in achterafstraatjes gelopen, in een lokaal restaurantje wat gegeten, kortom de toerist uitgehangen , rondgekeken en gefotografeerd.
De middag is dan zo voorbijgevlogen en het was alweer tijd voor de avondmaaltijd.
De avond hebben we het rustig aan gedaan. Van al dat geslenter in de stad worden we best moe.
Bovendien moesten er nog reisverhalen geschreven worden en koffers ingepakt.
De volgende dag moeten we alweer om 9 u vertrekken naar Porto, met onderweg nog 2 stops bij historische plaatsen. Dat wordt dus een lange reisdag.